Reklamace a vrácení zboží
Výměna a vrácení zboží
Dle zákona máte 14 dní na vrácení zboží zakoupené online. Pokud si přejete vrátit nebo vyměnit zboží zakoupené na www.zeya.cz, vždy nejprve kontaktujte podporu skrz email: zuvojtova@gmail.com.
Zboží musí být:
- Nenošené
- Neporušené
- Vrácené v původním obalu
Zboží upravené na přání zákazníka (např. zkrácené, prodloužené, apod.) nelze vrátit ani vyměnit.
Do zásilky prosím přiložte formulář o odstoupení od smlouvy (příloha č. 2 Formulář o odstoupení od smlouvy) a vyplňte všechny potřebné informace. Bez těchto informací nemusí být vašemu požadavku správně vyhověno.
Jak zabalit zásilku?
Aby se předešlo poškození při přepravě, zabalte zboží do bublinkové obálky nebo jiného ochranného balení.
Kam zásilku odeslat?
Vrácené nebo vyměněné zboží zasílejte prostřednictvím České pošty nebo jiného přepravce na adresu:
Zuzana Vojtová
Zachariášova 685/8
370 04 České Budějovice
Prosím neposílejte zásilky na dobírku ani na výdejní místa – tyto zásilky nebudou přebírány.
Důležité:
- Za doručení zpět k nám odpovídá dopravce.
- Výměna nebo vrácení peněz bude vyřízeno nejpozději do 14 dnů od obdržení zásilky.
- Výměny či vrácení jsou možné do 14 dnů od převzetí zboží.
Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu zuvojtova@gmail.com nebo telefonu 608 459 537.
Reklamace zboží
Pokud potřebujete reklamovat zboží zakoupené na www.zeya.cz, postupujte prosím podle následujících pokynů:
-
Balení a dokumentace
Zboží zabalte do bublinkové obálky nebo jiného ochranného balení. Přiložte formulář o reklamaci (příloha č. 1 Formulář o reklamaci), kam uvedete potřebné údaje o objednávce a povaze závady. Bez těchto informací nemusí být reklamace vyřízena správně. -
Kam odeslat reklamaci?
Reklamace zasílejte prostřednictvím České pošty nebo jiného dopravce na následující adresu:Zuzana Vojtová
Zachariášova 685/8
370 04 České Budějovice -
Co nedělat?
- Zásilky neposílejte na dobírku, na výdejní místa, ani na jiné adresy – tyto zásilky nebudou přebírány.
-
Lhůta pro vyřízení reklamace
Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od doručení zboží. Po ukončení reklamačního řízení vás budeme informovat e-mailem, kde obdržíte:- Reklamační protokol
- Informace o způsobu vyřízení (oprava, výměna, nebo vrácení peněz).
Vyreklamované, opravené či vyměněné zboží bude odesláno zpět stejným způsobem, jako byla doručena původní objednávka.
Pokud oprava nebo výměna nebude možná a reklamace bude uznána podle platných právních předpisů, vrátíme vám peníze na účet, ze kterého byla objednávka uhrazena.
Důležité informace
Dle § 2165, § 2167 a § 2170 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a § 13 a § 24 odst. 7 písm. l) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele:
- Prodávající neodpovídá za vady způsobené nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením zboží ze strany kupujícího.
PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI
Adresát: Zuzana Vojtová, Zachariášova 685/8 České Budějovice 370 04
Uplatnění reklamace
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Zboží, které je reklamováno: |
|
Popis vad Zboží: |
|
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace, případně uvedení čísla bankovního účtu pro poskytnutí slevy: |
|
Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.
Datum:
Podpis:
PŘÍLOHA Č. 2 - FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Adresát: Zuzana Vojtová, Zachariášova 685/8 České Budějovice 370 04
Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká: |
|
Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu: |
|
Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnosti www.zeya.cz („Společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce. Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než ji kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží Společnosti odeslal.
Datum:
Podpis: